KingsAge: Migratie van de Browsergames Lobby

• Hoort, hoort! We hebben nieuws voor alle spelers, want KingsAge wordt binnenkort geïntegreerd in onze **browsergames lobby**. Je vindt het spel dan in onze gebruiksvriendelijke browsergames lobby, naast andere Gameforge-browsergames zoals Ikariam, OGame, enzovoort.

Bestaande spelers kunnen gewoon blijven spelen zoals gewoonlijk, terwijl nieuwe spelers veel gemakkelijker toegang krijgen tot een KingsAge-server.

De migratie naar de browsergames lobby zal plaatsvinden tijdens ons serveronderhoud op (d)d/(m)m/2024. Daarna zal het spel alleen toegankelijk zijn via de lobby. Lees onze FAQ voor meer details.

Nieuw: Naamfunctie

De lobby-integratie introduceert ook een nieuwe functie waarmee je kunt zorgen dat je jouw gewenste naam krijgt. Om de nieuwe functie te gebruiken, moet je 5 namen toevoegen via het menu Voorkeursnamen Toevoegen. Je krijgt een van deze namen als ze beschikbaar zijn, als geen van de namen beschikbaar is, krijg je een willekeurige naam en heb je de optie om je naam gratis te wijzigen.

Lobby FAQ

Naam verduidelijking:

• Game accounts: Tot nu toe noemden we je speelsessies 'accounts', maar vanaf nu verduidelijken we dit door ze game accounts te noemen. Op deze manier is het duidelijker en helpt het om onderscheid te maken tussen je game accounts en je lobbyaccount.
    • Lobbyaccount: Het lobbyaccount is je hoofdaccount waarmee je inlogt in de lobby en van daaruit toegang hebt tot al je game accounts. Houd je lobbyaccountgegevens veilig en deel ze niet met anderen. Dit account geeft je toegang tot alle andere browsergames in de lobby.

Wat is de lobby?

De lobby is onze nieuwe frontend voor accountbeheer. Zo simpel is het!

Kan ik nog steeds inloggen met mijn naam?

Nee, voordat de lobby beschikbaar wordt, zullen we het inlogproces aanpassen. Om toegang te krijgen tot je game accounts, moet je inloggen met je e-mailadres.

Zal er een andere manier zijn om in te loggen als ik maar 1 game account heb?

Nee, vanaf nu zal de lobby de enige manier zijn om in te loggen en toegang te krijgen tot je game accounts.

Hoe zal de lobby al mijn KingsAge-accounts verzamelen?

Zodra deze versie is geïmplementeerd, worden al je bestaande KingsAge-accounts met hetzelfde e-mailadres en hetzelfde wachtwoord automatisch samengevoegd tot één lobbyaccount.

Hoe voeg ik andere game accounts samen in mijn lobbyaccount?

Als je meerdere game accounts hebt met hetzelfde e-mailadres en verschillende wachtwoorden, zal je een lobbyaccount aanmaken met het eerste game account waarmee je inlogt. Wanneer de lobby detecteert dat er meerdere game accounts zijn met hetzelfde e-mailadres maar verschillende wachtwoorden, zal de lobby je hierover informeren (er verschijnt een blauwe banner). Je moet op deze blauwe banner klikken, waarna je een bevestigingsmail ontvangt. Door de instructies in de e-mail te volgen, kun je de resterende game accounts aan je lobbyaccount koppelen.

Ik heb een lobby-/game account met een ander e-mailadres. Kan ik het toevoegen aan mijn bestaande lobbyaccount?

Als je een bestaand lobbyaccount hebt, kan je al je game accounts eraan koppelen.

Als je meerdere game accounts met verschillende e-mailadressen hebt en geen lobbyaccount, kan je ze ook koppelen aan één enkel lobbyaccount.

Als je twee lobbyaccounts hebt, kan je deze NIET samenvoegen.

Je moet dit doen VOORDAT je probeert in te loggen op een van je game accounts.

1. Log in op je lobbyaccount OF – als je er nog geen hebt – met je VOORKEUR e-mailadres

2. Klik op ‘Mijn account’ in de rechterbovenhoek

3. Klik op ‘Account toevoegen’

4. Voer het e-mailadres en wachtwoord in van de game accounts die nog geen lobbyaccount hebben

5. Klik op ‘Opslaan’

Je ontvangt een bevestigingsbericht dat je accounts succesvol zijn gekoppeld.

Je moet deze stappen volgen voor alle accounts die je aan je lobbyaccount wilt koppelen.

Als alternatief kan je ook inloggen op de game accounts voordat de lobbyversie live gaat en al je verschillende e-mailadressen wijzigen naar hetzelfde e-mailadres. Dit zorgt ervoor dat je één lobbyaccount hebt voor al je game accounts.

Ik gebruik verschillende e-mailadressen voor al mijn game accounts op dezelfde server. Wat kan ik in dat geval doen om me voor te bereiden op de lobby?

Helaas kan je, als je één server voor je game accounts gebruikt, de e-mailadressen niet aanpassen zodat ze hetzelfde zijn. Je zal moeten wachten tot de lobbyversie is geïmplementeerd en vervolgens de stappen volgen die in de vorige vraag zijn beschreven.

Zal de lobby alleen mijn game accounts binnen één community samenvoegen?

Nee, het zal al je bestaande game accounts uit alle KingsAge-communities in alle talen verzamelen die hetzelfde e-mailadres en hetzelfde wachtwoord hebben.

Welke taal zal mijn lobbyaccount hebben?

Je lobbyaccount heeft geen taal nodig. De taal van de lobby die aan jou wordt getoond, hangt af van de taal van de community waarvan je probeert in te loggen. Bijvoorbeeld, als je en.kingsage.gameforge.com opent, zal de lobby in het Engels worden weergegeven.

Kan ik de taal van de lobby wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt dit doen door een community te openen in de taal die je wilt gebruiken (bijvoorbeeld, als je Spaans wilt, open je gewoon es.kingsage.gameforge.com/).

Waar zijn mijn game accounts nu?

Nadat je bent ingelogd op je lobbyaccount, zie je de startpagina van de lobby met twee hoofdknoppen: 'Spelen' en 'Laatst gespeeld'.

De knop 'Laatst gespeeld' brengt je direct naar de wereld waarin je het laatst hebt gespeeld.

Via de knop 'Spelen' word je naar de gamelobby geleid en zie je de lijst met game accounts die je al hebt in alle gamecommunities. In deze sectie wordt voor elk game account de volgende informatie getoond:

• Servernummer
    • Landsvlag
    • Aantal spelers online
    • Serversnelheid (incl. eenheid looptijd, nachtbonus, nachtbonus tijd, maximale reisafstand van de graaf, overname bescherming)
    • Leeftijd van de server
    • Je bijnaam op de server
    • Rang
    • Een knop om te beginnen met spelen

De lijst met game accounts is gesorteerd op activiteit, waarbij het meest recent gespeelde bovenaan staat.

Hoe registreer ik mij op een nieuwe server?

Onder de sectie 'Jouw accounts' vind je de sectie 'Begin op een nieuwe server', waar je de 4 nieuwste servers kan vinden. Als je de volledige lijst wilt zien, klik je gewoon op de knop 'Toon alles' en kun je ook de taal wijzigen. Beide lijsten bevatten dezelfde informatie:

• Servernummer
    • Landsvlag
    • Aantal spelers online
    • Serversnelheid (incl. eenheid looptijd, nachtbonus, nachtbonus tijd, maximale reisafstand van de graaf, overname bescherming)
    • Leeftijd van de server
    • Een knop om te beginnen met spelen

Kan ik tegelijkertijd spelen in meerdere game accounts vanuit hetzelfde lobbyaccount?

Ja, dat kan. Elk game account wordt automatisch in een nieuw tabblad geopend, terwijl het lobbyaccount in het eerste tabblad open blijft.

Wat kan ik doen om me voor te bereiden op de integratie?

Om ervoor te zorgen dat de integratie van al je game accounts in de lobby soepel verloopt, zorg ervoor dat je jouw KingsAge-lobbyaccount valideert.

nmsb.jpg

Community Manager of Kingsage .pl /.nl / .ro / .us / .fr / .en / .cz