Posts by Gr00t

pourquoi ne pas créer un monde Européen ? Cela serai pas mieux car 1 seul monde pour tout les pays et cela ferait plus de personnes sur ce nouveau monde

Translation: "why not create a European world? It will not be better because 1 single world for all countries and it would make more people on this new world"

Hello, I love this game despite these flaws.

Kingsage still has potential but they do not want to invest.it is necessary to update the graphics/ put accessible the game for android and iphone and more.

Put as seasons/ daily objectives/ competitions between worlds.

And I still have some ideas.What I can go back to when I was on World 1 with more than 200K player.

If Kingsage gives up this game, I would like to volunteer to take him back and give him his strength as at his beginnings.

Alexis cordially

Bonjour,

j’aime ce jeu malgré ces défauts. Kingsage à encore du potentiel mais ils ne veulent pas investir.

il faut remettre à jour le graphisme / mettre accessible le jeu pour androïde et iPhone et j’en passe.

Mettre comme dès saisons / objectif journalier / des compétitions entre les mondes. Et j’ai encore d’autre idées.

Ce je peux redevenir comme à l’époque où j’étais sur le monde 1 avec plus de 200K joueurs.

si Kingsage abandonne ce jeu, je veux bien me porter volontaire pour le reprendre et lui redonner sa force comme à ses début.

cordialement Alexis