Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!
Boa noite,
Sou do servidor Brasil no mundo 1 , meu nome do jogo é "O Bertelle" e gostaria de se possível alterassem para somente "Bertelle".
Você poderia me ajudar? Ninguém usa o Nick.
Se puder sou muito grato.
Bertelle
______________________________________________________
Good evening,
I'm from the Brazil server in world 1, my in-game name is "O Bertelle" and I would like to request that you change it to just "Bertelle" if possible.
Could you help me? Nobody uses that nickname.
I would be very grateful if you could.
Why are attacks on Christmas Day allowd this year? And is it allowed to bully people now?
How can i repport somebody? i can't find it anywhere on this webpage.
O Bertelle
Boa noite,
Sou do servidor Brasil no mundo 1 , meu nome do jogo é "O Bertelle" e gostaria de se possível alterassem para somente "Bertelle".
Você poderia me ajudar? Ninguém usa o Nick.
Se puder sou muito grato.
Bertelle
______________________________________________________
Good evening,
I'm from the Brazil server in world 1, my in-game name is "O Bertelle" and I would like to request that you change it to just "Bertelle" if possible.
Could you help me? Nobody uses that nickname.
I would be very grateful if you could.
Bertelle