Posts by Pan

    Kingsage, c'était déja pas JoJo' depuis un petit moment, mais la ça bat tous les records.
    Les joueurs Turcs qui viennent a quatre alliances, je me demande si ce sont vraiment tous des joueurs différents.:D



    Image removed. Please note that forum is not the place for reporting rules violation. You can read the Forum Rules here

    //Nightmare.

    Something like


    Speed : x3

    Unit : x2

    Night Bonus : 00h->08h or none

    Count Distance : 50

    Conquest Protection : 20 Days



    High speed units are hard for the start mostly where you need to be there almost always or you need a ton of units to protect yourself, there are few minutes where you don't look at your game and you could lose all your units so easy (when you're a raider as example).


    Also, 30 days of Conquest protection is good mostly when you play in x1/x1 world, in x4 or x3 you're almost ready way before so i think it's better to have less days.


    For the night bonus, I did a world (French world 29) where it was none. That was a great experience, I can see why people really want to have it thought.


    x3 or x4 because in the long run it's easier to beat guys who use hardly their money where as in x1 it's way harder. (And in 2020 people hate to wait)


    Thanks for asking.

    Nobody have particular interest in this game since a long time. Otherwise you would see some changes, or more i mean and since a moment.


    Kingsage is a fun and simple addictive game but it's dead for some reason that we won't ever know. Maybe it's not enough profit for what it ask for a change ? Guess it should be multiple reason like what used to be explained before.



    Despite everything, it used to be a great game and a ton of enjoyment with friends, all in my memory. Have fun all, guess the next few worlds incoming will be the lasts ! :)

    Encore plus sur un x1/x1 !


    Mais comme tu dis, c'est surtout le "JE SUIS LE PLUS FORT" alors que ça PT/PNA/TURBO CB à la chaîne.

    Après bon, la CB, faut s'habitué, je peux aussi comprendre ceux qui le font.


    On voit quand même de moins en moins de Traités, l'un des derniers monde que j'ai pratiqué, monde 29, c'était vachement léger quand même. (le monde 31 aussi, quand j'étais avec TTF)


    Par contre Turbo CB, tout pareil.

    Hey coucou a tous !


    Et bah après 7ans d'arret je suis encore plus deçu qu'avant... Entre la taille des serveurs et le niveau de jeu.....


    Ont en parle de ce faire bannir pour trop fakes?:/

    Hmpf, le jeux se meurt, ce n'est pas étonnant que la taille des serveurs se réduisent a chaque nouveau monde, le niveau de jeux lui, ca dépends de qui on parle.


    Pour les fake, c'est récurrent depuis quelques monde, pour diminué les chances de mangé des ban IP ; Désactivé KES et ne pas lancé trop vite. (laissez plusieurs secondes entre chaque t-train envoyé)

    Y'a limite qu'un seul "J'aime" a chaque fois xD


    Non, ça sent mauvais, mais c'est normal.


    Faut profité de ces derniers instant avec nos potes à ne pas dormir la nuit pour OP ou se faire OP ! :D